Eslemece canım bende 3 ay oldu spinal oldum belden aşağın uyuşuo ilk doğumum du korku panik bende de vardı cesaretli girdim doğuma gözümü kapattım hiç biryere bakmadım sonra çoçumu gördüm ve herşey o anda olup geçio sonrası içinde odaya geçtiğin zman 4 saat sonra yürüyüş yapıosun gazını çıkart tamam geçio ben bol bol sade nescafe içtim hiç bi baş ağrım olmadı şükür 🙏 allah yardımcın olsun kuzum sağlıcakla eline alırsın inşllah 🙏😍❤️