_asli1123 2.200 gr dedi doğuma kadar 4 olur sezeryan olur dedim kızlar birde şekere bağlı olabilir dedi dahiliye uzmanına yönlendirdi
okuyananneeeee _asli1123 bende 33+3 de gitmiştim 2020 gr çıktı doktor minyon zayıf bebek iri bebek olmayacak dedi . Bence kilosu iyi sizinkinin
eilf150 _asli1123 sacmaalama ya bende 32+4 de gittim 2200 dedi ama haftada 250 300 gram alsa 3 veya 3.5 oluyor bence kilosu faln ideal hatta bana az geldi kendiminki
Selenaslan01 Haftada gittim bende 2.100 gram dedi boyuda 43 santim tam haftası ile uyumlu dedi doktorum