Shnkh yoo herşey normal gidiyor özel hastaneyede şehire de gidiyorum ya özelde ya şehir hastanesinde doğum yapıcam karar vermedim daha sizin farklı bir durum var o zaman üniversiteye sevk etmiş tam anlayamadım bir buçuk hafta önden gidiyor ve bebek ters ayağı aşşağıda bu anormal bir durum değilki