-mavim- Cicilininkini valla canım ben gitmedim ama tabi gitmek daha iyidir. Benm beta yavaş yavaş düştü sonra da kanama başladı kanama bitince gitme gereği görmedim devam etseydi muhakkak giderdim
Cicilininkini -mavim- peki yardımın ve yorumun için tesekkr ediyorum tekrardan Allah gönlümüzden geçeni saglıkla versin inşallah
Busranur_mnts Cicilininkini inşallah canım benim Bel ağrım var kasığımda da ağrı oluyor inşallah tutmuştur ikimizinde