aycn_aycn00 Bu hastadada sezeryan dogum yapmiş yada bu hastaneye giden var mi hangi doktordan memnunsunuz ?
aycn_aycn00 G12s_18 bende o ve bir erkek doktoru cok duydum tarsusa tasindik o yuzden cok kararsiz kaldim
G12s_18 aycn_aycn00 Ben devlette birsen hanıma gidiyorum ilk doğumun da devlette normal doğum oldu gayet memnun kaldım ♥️
Polatdilan aycn_aycn00 Dr Ahmet Melih akkuş ben sürecin en başından beri ona gidiyorum çok çok memnunum çevremde de çok fazla giden gebe var
Hatice333 aycn_aycn00 dikişim gayet iyi bi sıkıntı yaşamadım canım ben bir sene önce 15 bine oldum senin doğum ne zaman