Eda07 canım bnde 10 haftalığım aynı yaşadıkların bndede var bnm hamileliğim cok rahat geçiyo mide bulantı aşerme fln yok olmayınca acaba bişeymi oldu niye belirtim yok diye kendi kendimi yiyorum muane günleri iple cekiyorum görünce bi oh tamam benimleymiş diyorum ☺️ Sonra 3 gün gecince tekrar merak başlıyo bana kalsa 2 günde bi giderimde 🙈😅 cok normal şeyler Allahım hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah endişelenme ☺️