Oğlum 5 aylıkken aynı durumu yaşadım. Şuan 3 yaşında ama hala dün gibi hatırlıyorum ne kadar zorlandığımı. koluma yatırıp ayağa kalkıyordum bi yandan zıpzıp gibi hareketler yaparak emzirmeye çalışıyordum nasıl tutuyorsa o şekli bulmaya çalışıyodum. Birkaç hafta sürdü, sonra geçti. O dönemde pes etseydim 28 ay emmiş olamayacaktı :) bu dönemler de karşılaşılabilen normal bi durummuş, vazgeçmeee!! :)