Symtn_ Peki ben bir şey sormak istiyorum testte negatif çıkıp kanda öğrenen var mı aranızda bunu çok merak ediyorum
Elfklsay Symtn_ ben de öyleydim bir gün rutin kontrole gidiyim belki bişey vardır diye doktora gittim ve hiç bir belirtim olmadığı halde çikolata kistim olduğu öğrendim direk ondan kaynaklı yada değil demediler ama demem o ki kesinlikle muayene olmalısınız