NurB_3 39+4 bugün, 39+6’da yatış olacak. Doktorum kendi yatış yapacağım dedi bana demeseydi de ben isterdim zaten, beklemek çok zorlaşıyor gitgide fiziksel olarak da değil ama psikolojik olarak. İnanın haftalardır her şeyi yaptım. Çok çok aktif bir hamilelik geçirdim ama olmayınca olmuyormuş işte..