Kedilibebekli Arkadaşlar 11+5 hamileyim. İki üç hafta önce sağlık ocağına tahlil vermiştim, sonuca göre idrarda Eser miktarda protein ve gizli kan varmış. Randevum cuma günü, merak ediyorum başına gelen var mı ne demek bu?
byz12nur Kedilibebekli benimde erken haftalarda böyle çıkmıştı doktorum da idrarda protein için çok erken tekrar tahlil yaptır yanlış çıkmıştır demişti tekrar verdiğimde bir sıkıntı yoktu İsterseniz tekrar idrar tahlili verin doktorunuza sorun mutlaka
byz12nur xLucy ben dahiliyede vermiştim tiroid hapı kullandığım için her ay kan ve idrar veriyorum sonra bir sıkıntı yaşamadım şuan 26. haftadayım
xLucy byz12nur ben de tiroid hapı kullanmaya başladım bir ay oldu , bu hafta içi kan vermem lazım ama sağlık ocağına mı gitsem yoksa hastanede mi versem emin olamadım 😅
byz12nur xLucy doktor çağırmıştır zaten hastaneye gidip verin bence değere göre doz ayarlaması yapıyor çünkü Ben her ay dahiliyeye gidiyorum