Hanımlar birinci hamileligimden hatırlayamadım. Şuan ikizlere hamileyim 27 haftalik olduk. Ama göğüslerim 2. trimeterden beri yumuşak ama uçları ve halkası baya koyu. Sütüm olur inşallah. İlk doğumunda sezaryen olur olmaz gelmişti sütüm dua edin ikizlerimdede gelsin.🤲🙏 böyle yumuşak göğsü olan var mı?