Ben adet oldum ama az bir şekilde ve günümden bir gün önce geldi kahverengimsiydi adetten 6 gün önce beraber olmuştum bi ümit hep bekledim ama gelince de üzüldüm az gelince adetim dün akşam bi test yaptım ilk tek çizgi oldu ama sabah baktığımda sanki bir çizgi var silik bir şekilde kızlar bi bakar mısınız bebek kaybımdan sonra olcak korkularım var heyecanım var çok değişik duygular içerisindeyim 