Seelinimo Merhaba benim de 20 li haftalardan itibaren ara ara dediginiz sekilde agrim oluyordu, ozellikle yemek yedikten sonra artiyordu. Mideden kaynakli olmasi cok yuksek ihtimal ya da gaz. Rahim buyudukce ic organları iceride sıkıştırıyor gaz sancilari da biraz siddetli oluyor. Ama yine de doktorunuza da danisin mutlaka gecmis olsun💐