Naciyeylmz Hangi deterjan kullanıyorsunuz parlatıcı ? Lekeli yada su parçacıkli kalıyor bnm tabak bardaklar
Alya05 Naciyeylmz benimde Beko 3 programlı 6 yıl önce Babamlar ev hediyesi olarak aldılar Boykottan önce fniş kullanıyordum 2 yıldır diğer markaları kullanıyorum bingo iyidir bide akspreks
farah3 Naciyeylmz ben sirke kullaniyorum parlatıcı olarak deterjan olarak sokun BİM’in deterjanlari iyi bence güzel ckiyor elhamdulillah
Alya05 Naciyeylmz parlatıcı hiç kullandım 6 yıl boyunca bardaklarım cam gibi parlıyor ne çiciz ne beyazlatma mis gibiler
Ceren27 A benimde beko programını bilmiyorum ama sürekli tuz ışığı yanıyor tuz döküyorum ama arkasına hemen yanıyor neden olabilir acaba düzgğn mü dökmüyorum ki