Benim 20 lik dişim yarısı gömülü kalıyor. Oda enfeksiyon oluyor. 10 gün kadsr sabrettim. Doğuma daha 3 ay var. Dayanırsam dogumdan sonra olsun isyedim ama gittikce kotulesti. Bende çektirdim. Dişim düzgün oldugu icin islem kolay oldu. Bitkaç dikiş atıldı. Beş gün kadar antibiyotik kullandım. .. doktolar tavsiye etmiyir ama kar zarar hesaplaması yapönca gittikçe enfeksuyonum artacak ,bebeg zarar verebilirdi bende 3 ayım agrilarla gececekti.. şuanda memnunnim iyiki çektirmişim