Leylak34 bende ilk defa gittim oğlum var 4 yaşında gebelik zehirlenmesi tansiyon yüksekliği ile erken doğum yapmıştım o yüzden beni istmedi🙂 sen egitim araştırmaya git riskli gebelik geçirmişsin dedi daha önce veraya gittim öyle birşey dememişti umut hastanesi çok öneri okudum sayfada 12 haftaya giricem baran hanımdan devam etmek isterdim ama malesef hala doktor bulamadım devlete gidip konuşcam eğer gidebilirsin derse fatih beye gidicem en çok önerilen oydu