tugbaacun 40+0 dayım sabah 5sen beri 10 dakika aralıkla sancım vardı 5 dakika ya düşsün diye bekledim. 2 saat ama şimdi geçti. 1 saattir yok biraz beklemeli miyim yoksa yoksa gitmem uygun olur mu nişan su daha görünürde yok
As38- Geçtiyse yalancı sancı olabilir doğum sancısı geçmiyor 10 dk dan 5e 5ten 3e düşüyor sancı aralığı tekrar gelirse uygulamanın sayacını açıp süre tutun