gozde91 ben de canım 8. Haftaya yeni girdim başındayım dün gece inanılmazdı doktoruma yazdım ciddi bir durum olduğunu düşünmüyorum dinlen geçmezse pazartesi bakalım dedi cuma günü normalde randevum inşallah geçer de tam randevu günümde gitmek istiyorum bebeği daha net görebilmek için aslında dinlenince geçen ağrıdan korkmayın diyorlar zaten dinlenince hafifliyor ama yinede sızı şeklinde ağrı var bana da dua edermisiniz Allahım hepimize sağlıklı sıhhatli nasip etsin inşallah 🌸🌸🤲🏻🤲🏻