Bu ay ovulasyon ile takip ettim. Geçtiğimiz aylarda kadın doğuma kontrole gittiğimde gebeliğe engel herhangi bi durum olmadıgını söylemişti. Ama dikkat ediyorum burda gördüğüm ovulasyonlar kadar pik görmedim. Yani pik o kadar koyu renkli değildi sonradan tekrar silikleşmeye başladı. Kimisi yumurta mm küçüktür dedi, kimisi testten kaynaklıdır dedi. Bu aydan çok ümitli idim, ama olmayacak gibi hissediyorum sanki bir anormallik var gibi. 🥺