bikbikbikaak Narin4545 normal dediyse normaldir 🤷🏿♀️ yeşil olması normal emziriyorsanız ön sütü fazla almıştır. Demir başladınız mı 4′te demir başlanıyordu. Mukuslu mu tamamen, bez sıvı kısmı emdiğinde sümük gibi parçalar mı kalıyor?