Ayse-hambal Merhaba kızlar 37+2 yiz karnımın sol tarafında şiddetli ağrı var 15 dakikadır geçmiyor. Gaz sancısı olsa herhalde tek bir bölgede olmazdı başka birşey yok ne yapmalıyım
nevaneva Ayse-hambal benimde sağ tarafında var aynı şekilde dokunsam bile acıyor muhtemelen bebeğin sırtı baskı yapıyor doktor öyle demişti ultrasonda pozisyonuyla alakalı