Busra_ercan4 15+2 olduk kızlar bazen karnımın ıcınde kıpır kıpır tıkır tıkır bıseyler oluyor gıbı karnım segıyor acaba hareketlerını bu kadar erken hissetmek mümkün yoksa benım bagırsak hareketım mı ıkıncı gebelıgım
Oznurcivan Busra_ercan4 benim de ikinci gebeliğim 15+3 de hissettim bebeğimi bence bebektir o tık tık vurup gitmişti anladım hemen elimi koydum elime de değdi sonra zaten arttı baya güçlü vuruyo
Hanfak Busra_ercan4 ilk gebeliğim 17.haftamda 2 kere hareket hisseder gibi oldum başka da hissetmedim
Busra_ercan4 Oznurcivan Edizhr hayırlısı olsun ❤️🔥 Oznurcivan evet tık tık vuruyor gıbı bugün daha yoğun
Busra_ercan4 Hanfak Manolya89 Bılmıyorum daha önceki gebelıgımde erken hıssetmıstım ama hep kendımı dınlerım
Manolya89 nasıl bu kadar erken başladınız hissetmeye 20 haftalık oldum hala hissetmiyorum 🫢 ilk bebeğimde de geç hissetmiştim