fatma2546aras Merhaba arkadaşlar sızs bır sorum olcaktı dün akşama yakın benım nişanım geldı ve ara ara da akıntı devam etmeye basladı bu su deildir deyilmi ve nişan gelince acılma çabuk oluyormu sancım falan yok hıc suyumda gelmedı
Nesrnn 4 gun once nişan geldi kanlı sekılde ama açılmam halen yok nısan için kontrol ediyorlar fakat su gelmesi daha onemlıymıs tabı sız yine de ya acile yada doktorunuza bır danışın acıkma da olabılır