Berivanlina21 hap benim adetimi kesmişti ondan dolayı kullanmadım ama iğne yakın arkadaşım oldu bin pişman, lekelenmeleri hiç bitmiyor sürekli ya kırmızı yanda kahverengi lekeler geliyor hemde 3-4ay oldu hala geçmedi. Genelde hap öneriliyor. Spiral bende korkuyorum, eşim korunuyor en sağlıklısı bence. İğne implant vs ileride sorun yaratabilir korkusu oluyor bende