Ben 19+4 haftalık hamileyim ama bugün itibari ile bebeği çok aşağıda hissediyorum ve baya özel bölgemde baskı ve gözle ayırt edilecek şişlik var. Daha önceden de bu haftalarda ölü doğum yapmıştım. Bi korktum çünkü ölü Doğan bebeğimin pozisyonunu aldı. Böyle hisseden varmı bu haftalarda?