ayseeeemoyku Kızlar işsizlik maaşı saat kaçta yatıyor acaba ? Her ayın 5 i dediler sabah tahmini kaçta yatar ilk kez alacağım şehir dışına çıkacağım oyğzden acil soruyorum kusura bakmayın 🙏 bankam yapı kredi
ayseeeemoyku Kub26 ay bidaha bişey sorsam, arefe günü ayın 5 i , bizim maaşlar 4 ünde mi yatar acaba 😀
Kub26 ayseeeemoyku aynen 28 inde yatmıştı bayrama denk geldiği için muhtemelen yine bayram öncesi yatar 😄