zeyzeyneyney bende annem ve eşim kalmıştı, çok rahat etmiştim, annem bebişin altını felan almıştı, karnını doyurmam için kucağıma vermişti, eşimde yürüyüşe çıkarken felan destek oldu, bi eksiğimiz vs olduğunda onları almaya gitti geldi, bebekle ilgili yardımcı oldu, odamızı felan beraber süsledik, çok güzel geçmişti 🥰 eğer mümkünse çift refakatçi çok büyük rahatlık