Kızlar ben son ayımda Adana’ya ailemin yanına gideceğim ve doğumumu orda yapacağım.
Şuan bursada özel hastanede takipliyim ama adanayla ilgili hiç fikrim yok. Devlet hastanesi beni 35. Haftada filan kabul eder mi? O zamanlarda gidebilicem çünkü. Benim gibi olanınız var mı? İlla özel mi kabul eder.
Bir de doktor öneriniz var mı kafam çoook karışık