Merveesila Merve hanım merhaba geçmiş olsun öncelikle, drunuz size korunun vs demismiydi? Olmaz diye bir şey yok yumurtlama gorduyseniz ihtimal var. Ben de nisan10 kanamayla 8 haftalık düşük yaptım 16sinda kanamam bitti. Korunmasiz ilişkiler oldu. Mide ve bulantım var, ama ne zaman regl gelir bilmiyorum. En sağlıklısi en fazla 40 gün sonunda hala olmadiysak test yapmamız, negatifse dr muaynesj