Laloo Arkadaşlar merhaba 30 haftalik gebeyim rahim ağzı uzunluğu 28mm ölçüldü sınır 25miş oksapar kullaniyorum progestan günde 2 defa kullaniyorum 30. Haftada 28mm normal mi erken doğumu tetikler mi nstye girdim iki defa sancı yoktu ne yapmam gerek yardimci olur musunuz ?
Bussbety Laloo geçmiş olsun bol bol dinleneceksiniz ev işini bırakın hoca dışarı çıkmamı bile istemiyor merdiven çıkmayın ayağınızı yukarı kaldıracak şekilde uzatın yatın .
zynpknt Laloo geçmiş olsun öncelikle mümkünse ilaçları düzenli alıp sadece yatın uzanmayın ağır kaldırmayın merdiven inip çıkmayın sadece yatın bir süre
2bebek-41 Laloo 27..haftamdan beri 26 ölçülüyor 32+4 üm progestan kullanıyorum fitil olarak başka sebeplerden dolayı da inanılmaz yoğun ve ayakta geçiriyorum günlerimi çok şükür azalma olmamış hala 26 Rabbim ne yazdıysa onu göreceğiz çokta stres yapmayın ilacınızı alın dua edin doktorlar da gereken önlemi alıyor zaten ilk çocuğumda hep yatarak geçirdim 35+5 te doğdu şükür küveze de girmedik bunda da yaşayacaksam erken doğum yasicam yani yapacak bir şey yok bazı şeylere engel olamıyoruz ne yapsak ta
Nesrnn Laloo hıc endişelenme 1 ay kadar daha progestan kullandırırır doktorun dinlenmeye sureklı aktif olmamaya dikkat et sen benim 27. Haftada 21 mm di 4 hafta kullandım en son 34 haftalık kesti doktor ılacları
Laloo zynpknt yatmaktan kasıt hiç mi kalkmayacagim hep uzanacak miyim en azindan yemeğimi yapsam sorun teşkil eder mi sonuçta ailem yanimda değil
Melis1825 Merhaba, ilk hamileliğimde 28. Haftada 18-20mm rahim ağzı uzunluğu 2 cm açılma ile 8 hafta yatarak 36+3te doğum yaptım. Bol bol yatın iş yapmayın. İnşallah güzel bir haftada sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🌸
Laloo Melis1825 yatmaktan kasıt yani hep mi yaticam tuvalet harici hiç kalkmayacak miyim en azindan yemek yapamaz miyim ?
zynpknt Laloo mümkünse yapmayın ben 20 den 37 ye kadar tuvalet ve yemek yeme hariç kalkmadım yok mu yemek yapabilcek biri anneniz kayınvalideniz eşiniz vs
Melis1825 Laloo ben bu şekilde ilerlettim iki hamileliğimde de. Gerekirse akşamları kahvaltı vs. Yaparak geçirin öğününüzü tabi keşke destek olan biri olsa. Haftanız ilerledikçe belki doktorunuz hareket kısıtlamasını kaldırır. Bazılarında kısıtlama olmamış bende hep vardı.
Laloo @“zynpknt”#p36665794 eşim var yardimci oluyor çok şükür ama o da çalışıyor sonuçta nereye kadar yapacak yemekten anlamaz diğer işlerde yardim ediyor, kayinvalidem uzakta gurbetteyiz
zynpknt Laloo bir süre basit şeyler dışardan vs geçiştirseniz iyi olur yani en azından 34 ü geçirseniz iyi olur inşallah sağlıkla zamanını bekler yani ben 37 ye kadar yattım 10 gün oldu dikiş alınalı hala doğmadı evet erken doğum olmama ihtimali de var ama allah korusun herhangi bir sıkıntı olursa vicdani boyuttan dolayı yattım inşallah sizin de süreciniz çok güzel ve sağlıkla ilerler
zynpknt Laloo evet benim 20.haftada 24 e düştüğü için olmuştum haftam uygun olduğu için ona rağmen dikişe güvenip ayaklanamadım hep aklımda şu vardı ben elimden geleni yapayım taktir allahın sizin zaten çok az kalmış o yüzden biraz sabrederseniz çok iyi olur ☺️🥰
zynpknt Laloo ya bi tık kısa sanırım ama haftanız ilerde ya 34-35 i görseniz inşallahhh şöyle kısalmaya başlayınca çok hızlı da kısalabiliyor o yüzden risk
susaMom_ Laloo 28. Haftadayım serviks boyu 28mmde benimde plasenta previa riskim var bana herhangi bir önlem alınmam söylenmedi sadece cinsel ilişkiyi yasakladı niye ?