piper Ben sanki bir seyler goruyorum ama hayal kirikligi yasamakta istemiyorum . Sizce pozitif mi ? Yumurtlamadan 10 gun gecti
Dry07_ piper evet görünüyor bir gün arayla tekrarlayın koyulaşırsa gün geçtikçe var demektir umarım vardır 🥹🌸
00gkcm piper evet silik çizginiz var ama bi kaç gün bekleyip kan verin çünkü silik çizgide kanda beta hcg düşük çıkıyor biraz daha belirgin olmasını bekleyin🫶🏻☺️
moamoa Ayy bende gördüm canım var bence yarın sabahta ilk idrarla yap bi koyulaşma bak. Kaçında oldu yumurtlama?
9Anneolacagim Eğer varsa gittikçe koyulaşır hergün değil de 1 gün ara vererek koyulaşmayı takip edin eğer koyulaşırsa vardır bence var🙏🏻
husna22 Son adet tarıhınız ne zaman benım de ilkten böyle çıktı 2 gün sorma yaptım daha blirgim çıktı inşAllah hamilesin ☺️
husna22 piper benimde 1 Nisandı bende cuma yaptım böyle çıktı nu sabah yaptım daha belirgin çıktı yarın doktora gidicem bakalım ne dşcek doktor