Alismomss evet gittim dün şükür herşey yolunda canım memnun kaldım canım baya uzun sürdü detaylı olduğu için zaten, göstermeyince yürüyüp tekrar geldim hatta , herşeyi detaylı bir şekilde anlattı sadece sessiz bir doktor çok konuşan biri değil ben aklımdakileri sordum zaten oda cevapladı o yüzden aklında ne varsa unutma sor, fiyat olarak da diğer doktorlara göre daha uygun bence önemli olan detaylı güzel bir şekilde bakması zaten 😊