Sevgili anneler 3 yıl önce kızıma doğum yaptım 41. Haftaya girdiğim gün doktor artık suni sancı verelim dedi çünkü kendi sancım olmadı saat 9 da suni sancı vermeye başladılar sabah ama şimdi anlıyorum ki hiç iyi bir doğum hikayem olmadı medipolde yaptım Çamlıca bu arada sancım saat 2 de o kadar şiddetlendiki size bunu anlatmamın imkanı yok gerçekten yalvardım sezeryana alın diye orda ne eve bana nerde ne yapacağımı anlattı ne zaman ıkınıcam ne zaman durucam ben çığlıklarımla hastaneyi başıma topladım doğumhane hemşirelerle doldu resmen şimdi düşününce suni sancıyı bana çok mu verdiler acaba diye düşünüyorum 15:40 da doğumu yaptım ama ıkınacak gücüm dahi kalmamıştı sancıdan doktor da doğum yapınca demez mi suratsızlığıyla sen bi daha normal doğum yapma diye iyice sinirlerimi alt üst etti şimdi ikinciye hamileyim ama suni sancıyı daha az hissetme gibi bir durum oluyor mu korkmay başladım şimdiden çünkü epidural normal doğum diyorlar tam nasıl oluyor suni sancıda da yapılır mı