Hulyalp Merhaba kizlarrr. Kizima bi isim begenemedim. Oglusun adi hazir ama kizim isimsiz kaldi 😄 sizler neler koyuyorsunuz kizlariniza isim bana da soyleyinde faydalanayim.
RecebinEsrasi Hulyalp biz duru ikra'ya karar verdik kızımın babasıyla🧚♀️💜 Ama bi liste yapmıştık onu paylaşabilirim seninle yade hafsa karen hanne aksa asel umay gökçe mihra elizan serra beliz lina yüsra şura ravza aleda derin hesna inci😂 İkiz mi olacaklar?🤰🏻💜
Hulyalp RecebinEsrasi evet canim nasipse ikiz. Oglum var Alparslan 7 yasinda. Simdikiler biri kiz biri erkek. Erkegin adi senelerdir hazir ertugrul olacak ama kizima bi isim begenemedim resmen girmedigim isim sitesi kalmadi☺ benim begendigimi esim istemedi esimin dedigini ben istemedim
kbrvrl Busra_bugraaa bizde Amine hüma koyacaktık 😂🥰 daha sonra Amine eslem e karar verdik inşallah adlarıyla büyürler hayırlı evlat olurlar ❤️🥰
RecebinEsrasi Hulyalp Allah bağışlasın canım benim🤲tecrübeli anneyiz☺isimleriyle yaşasınlar çok güzel ikisi de🤲genelde öyle oluyor birinin beğendiğini biri beğenmiyor bizde orta yol ikimizinde istediğini koyduk🤷🏻♀️🧚♀️alparslan ve ertuğrulun yanına bence umay gökçe koyabilirsin bence uyumlu olur bi değerlendir derim tabi eşinizde isterse☺
Gizem8888 hanifeGedikci ne kadar zarif kibar bi isim değil mi.. benim kızımın ismi de İpek olucak inşallah💕