Nesli006 senin doktor diplomayı nerden almış 😅 şeker yüklemesinin hiç bi zararı yok. Sen hiç 1 bardak kola, baklava, makarna vs yemiyo musun evde? Şekerin yoksa zaten şeker yüklemesinde şekerin yükselmez vücut tolere eder. Burda bık bık konuşup insanları sağlıksız yollara teşvik etmeyin. Gebelikte idrar yolu enfeksiyonu da çok önemli bu arada