Arkadaşlar bu konuda bilgisi olanlar Allah rızası için yardımcı olsun çok yoruldum artık 2 yıldır evliyim 2 düşük yaptım 3. Gebeliğimde 9+5 de kalbi durmuş dün öğrendim ve kürtaj oldum ilk ikisinde hiçbişey kullanmadım fakat 3. De progestan fitil Oksapar 6 binlik ecopirin 150 mg kullandım ama yine sağlıkla ilerlemedi gebeliğim böyle şeyler yaşayan var mı aranızda tüm testleri yaptırdık genetik pıhtılaşma rahim filmi herşey tertemiz çıktı hiçbir sorun çıkmadı