dilaradoyan mucizemgelsin61 göğsünüz hava almazsa mantar oluşumu olabilir. Hava aldırmaya özen gösterin
mrp2023 mucizemgelsin61 süt sızıp ıslanıyorsa pedi mutlaka hep değiştirmelisiniz yoksa mantar olabiliyormuş, kalkanlar daha sağlıklı uzun süre kullanıyorsanız
Seyda-06 mucizemgelsin61 kullandım ilkinde bundada eğer aşırı sütüm olursa yine kullanıcam ama sürekli değiştirmek lazım özellikle dışarıda kullanmak çok önemli hale gelebiliyor çünkü gezintinin ortasında bi ıslaklığı yaşamak utandırıyor
bikbikbikaak Bi ara krem sürüp üstüne bebek pamuğu kapatıyordum göğüs pedi almadığım için. Ama öyle de hava almadığını hissettim, göğüs kalkanı daha iyi geldi