Kızlar 12 haftalik hamileyim göğüslerimde hassasiyetim vardı dokunurken falan sürekli ağrıyordu bugün geçti acaba bi terslik falan mi vardir acaba böyle geçmesi normal mi eşimle kavga ettik bugün de baya bi üzdüm yıprattim kendimi bisey olmuşmudur kontrolüme de 1 hafta var daha basina gelen oldu mi acaba bide düşük bi gebeliğim var ondan dolayi korkularim çok