Bende göbekli olduğum için doktorum 7. Haftanda gel demişti daha net görebilmek için ama keseyi gördü bebeği göremedi alttan bakınca işte burda dedi hem bebeği hem kalp atışını duyduk yağlıysa göbeğin gözükmüyor yani bir hafta sonra tekrar gel dedi bu sefer kese ve bebek gözüktü ama kalp atışı yarım yamalak duyuldu yine alttan baktı şimdi 10 haftalığım gayet gözüküyor bi sorun olmuyor tabi ki