Elfkaya ebeye verdiğim çantanın içinde 10lu setlerin içindeki battaniyeden vardı odaya gelince ayrıca battaniye istediler nohut battaniye almıştım yanıma onu kullandım, her ne kadar hava sıcak olsada anne karnından yeni çıktığı için o sıcaklığa yakın olsun istiyorlar bence yanınıza alın daha kalın bie battaniye, nisanda doğmuştu kızım. Ağustos sıcağında doğum yapan arkadaşımda müslin koymuştu ayrıca penye battaniyeyr sarmışlardı bide. Odalarda ve hastanede koridorlarda klima oluyor hava sıcak olsada onuda düşünmek lazım, çok hassaslar ilk doğduklarında 😊