Kızlar iyi akşamlar , Konya şehir hastanesinde doğum yapanınız varmı varsa tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim , Bende orada doğum yapacağım nasıl iyi mi merak ediyorum refakatci olarak eşimiz kalabiliyormu yanımızda lütfen yazarsanız sevinirim 🩷#Konya #doğum