Kızlar 13+4 haftalık hamileyim bir kaç gündür vajinamda şişlik kızarıklık ve kaşıntı var çok rahatsız etmiyordu ama bugün rahatsız edecek derecede kaşıntı olmaya başladı yarın doktora gideceğim
Gebelikte böyle şeyler yaşayan oldumu aranızda süreç nasıl ilerledi?