Kızlar doktorum bana bebek düşündüğüm ve düzensiz adet için duphaston ilacını verdi ve 3 ay kullan dedi.İlk başta 6 gün günde 2 kullan daha sonra adet oldukdan 11-25 gün arası kullan dedi fakat günde 2 mi 1 mi kullancam onu söylemedi.Verdiği kağıtta 1 yazıyor ama kafam karıştı.Kullananlar yardımcı olabilir mi