Kızlar belimde geçmeyen bir ağrı var belimin aşağı kısmında dinlendim ama geçmedi bir de makatta baskı afedersiniz büyük abdestimi sanki tutuyor gibi hissediyorum. Bacak arasında ve bacaklara da vuruyor arada ağrı .1 saat içinde de bir kaç defa tuavlete gittim bebek kanala mı giriyor yoksa doğum başlangıcı mı bilemedim. 2. Doğumum bu ama ilk doğumumda kendi sancım olmadan suni ile normal doğum olmuştu. Şuan 37+5 iz