Simge_gunes Kızlar ikizlere hamileyim 19+4teyim ve bugün böyle belimden çok kuyruk sokumum ağrımaya başladı çok ayakta kaldım ondan olabilir mi
Busra14_ Simge_gunes Evet olabilir. Çünkü çoğul gebelik ve tekil gebelik aynı değildir. Çok çabuk yorulursun.Ama yine doktorunuza görünmekte fayda var.
Blzlg Simge_gunes canım alışıyorsun biliyor musun 30. Haftadayım o kuyruk sokumu acısı gitti çok şükür bence o da çok pis bir acı ama bel ağrısı hala var gece ağrılardan uyanıyorum
h_h_momss Simge_gunes 35. Haftadayım ikiz, kuyruk sokumu ağrısı devam ediyor bende eğilmek çok zorlaştı,çok kilo almama rağmen diz ağrısı da başladı bende çömelip kalkarken çok ağrıyor