Nadiss-1 Haftamda serklaj oldum geçen sene rahim ağzından parça alındığı için şuan 18+5iz doğum nasıl olacak dikişler ne zaman alınacak doğumda mı öncesinde mi tıp fakültesinde muayene olduğum için tam detaylı bilgi alamadım doktorumdan benim gibi serklaj işlemi olanlar bilgi verebilir mi ?
Busbusxle Nadiss-1 22.haftamda acil serklaj olmuştum 32.haftaya kadar sürekli yattım 36.haftada dikişlerim alındı 39 da normal doğum oldu
zynpknt Nadiss-1 20.haftada serklaj oldum 37 ye kadar yattım 37 de dikişlerim alındı 38+2 oldum hala doğmadı
Busbusxle Nadiss-1 sizinki erken vakitte önlem amaçlı atılmış galiba öyle olanlar normal hayatına devam edebiliyor diye biliyorum dikkat ederek siz doktorunuza danışın ama mutlaka