ipek-15 Gamzee17 bana arkadaşım seninle aynı yaş grubundaki kişilerin oranı veriliyor testte dedi bende kesinliği olmadığı için yaptırmayı düşünmüyorum şuan.
myangelson Gamzee17 ikili test tanı testi değil tarama testidir kesin sonuç vermez sadece ihtimal söylüyor. Yani riskli çıkıp bir sıkıntı da olmayabilir düşük riskli çıkıp bir sıkıntı da olabilir. Durumunuz varsa isterseniz fetal DNA yaptırın bize doktor ikili yapmayalım fetal yaptır istersen dedi ben gerek görmedim ikili yaptırdım sadece
bikbikbikaak İkili test doğru, yanlış, pozitif, negatif sonuç alacağınız bi test değil. Risk oranı söylüyor sadece, sizinle aynı değerlere sahip 1000 kadından 1′i sendromlu bebek doğurmuş gibi.
dilaradoyan Gamzee17 yüksek riskli yani. Şöyle ki bunlar tarama testi yani yüzde olarak ihtimal ölçen testler, kesinlik içermiyor. Böyle durumlarda fetal dna ya da nipt testi de deniliyor veya doktorun yönlendirmesine göre farklı bulgularda varsa amniyosentez istenebiliyor