Merhaba arkadaşlar. 4 yaşında bir kızım var, yaşıtlarından biraz kısa. Bu benim için problem değil tabiki ama o bunu farketmiş ve bana söylüyor. Bende kısayım ve zamanında çok zorbalığa upramıştım. Onun için birşeyler yapmak istiyorum. Boyunun sağlıklı bir şekilde uzaması için önerebileceğiniz birşeyler varmı acaba