ibcmom Kevsssim bana da yapılmadı da benim dr ultrasondan göremiyorum kanala inip inmediğini dedi kafamı karıştırdı 😂
Kevsssim ibcmom bizimki ultrasonda her şeyi görüyor maşallah devlet hastanesi olduğu için makine de çok kötü ben bebeği bile göremiyorum doktor nasıl görüyor bilmiyorum 😂
Gulsahs Kevsssim pilates topunda egzersiz yapıyorum gün içinde ılık suyla duş alıyorum hurma yiyorum her gün olmasa bile cinsel ilişkiye giriyoruz daha çok hızlandırıyormuş birde tabureye inip çıkıyorum
Kevsssim Gulsahs bende artık düzenli merdiven inip çıkma ve pilates topuna başlayacağım haftaya da bitki çaylarına vs başlarım 🥲
Gulsahs Kevsssim evet öyle yap çok iyi geliyor şuan sancı çekiyorum sanırım hemen pilates yapıyorum hızlansın diye
Sevim_Demir Kanala girmek demek doğum başlangıcı değil mi benimde başı aşağıda daha kanala girmemiş dedi girerse ne olacak bikaç günde mi doğum başlıyor nedir benim daha bişey yok belim fln ağrıyor o kadar nişan fln gelmedi 37+6
Gulsahs Sevim_Demir bildiğim kadarıyla kanala girdiği zaman hemen doğum olmuyor ama kişiden kişiye de değişiyor tabi
Kevsssim Sevim_Demir kanala girer girmez doğum başlamıyor ama her an başlayabilir doğru pozisyonu almış oluyor. Bazı bebekler doğumdan 1 ay önce bile kanala yerleşmiş olabiliyor bazıları doğum esnasında giriyor
Gulsahs Kevsssim ara ara sancım oluyor geçiyor sonra tekrar başlıyor yarın randevum var o zaman öğreneceğim şuanlık hafif ağrım var inşallah açılma ağırısı falandır bu ya 🥹
21Berra21 Kevsssim inşallah inmiştir bende çok isterdim normal doğumu ama kısmet olmadı.Sansima şimdiki bebeğim de kanala inmiş bayağı baskı uyguluyor onda da mecbur Sezeryan olmak dusumundayim🥴
Kevsssim 21Berra21 olsun üzülmeyin nasip böyleymiş bizim de ne olacağı belli değil inşallah bu sezeryanınız diğerinden çok daha güzel geçer 🌸
21Berra21 Kevsssim Amin Allah razı olsun hakkımızda hayırlısı olsun.Sizin de dilediğiniz neyse o olsun inşallah❣️