Benimennembirmelek Kızlar merhaba bende aşiri yemek yeme isteği var çok iştahlıyım bu durumu yaşayan var mı ne yapmam lazım yada bir rahatsızlığım mı var böyle yiyorum nereye gitmem ne yapmam lazım Öneri lütfen😫🙏🙏
SuEr_Tu1512 Benimennembirmelek Hamile misin canım. Hamileysen şeker var mı? Bende çok yemek yiyordum, sürekli yiyordum. Doktora sordum şeker var mı dedi yok dedim sürekli acıkman normal o zaman dedi🤷♀️
Esmamuaz Benimennembirmelek Ben hamileyken de emzirirken de çok acıkıyorum sürekli bişeyler yiyorum ve bence bu güzel bişey sütünüz bol olur
Benimennembirmelek Esmamuaz sütüm yok maalesef süt olsa o kadar kafama takmayacağım ama boşu boşuna yiyorum sürekli
Benimennembirmelek SuEr_Tu1512 nerde araştırdıysam hep psikolojik yazıyor bende psikiyatri den randevu aldım yarın gidicem
Kayra61 Başlangıçta fazla yiyip midenizi büyütmüşsünüz yüksek ihtimal o yüzden yiyip yiyip doymama durumu oluyordur ☺️
Kayra61 Benimennembirmelek bir hafta az az yiyin titreme bayılacak gibi olma durumları olur sonra mide alışır ☺️
Benimennembirmelek Kayra61 deniycem mutlaka hatta başlıcam yani inşallah başarabilirim hemde zayıflamiş olurum